harbuz

Știu cuvîntul ăsta din copilărie și îl foloseam în compuneri cu mare drag, colegii mei erau așa impresionați de el și îl căutau în dicționar:)


Ieri am avut prilejul să iau tangență cu o ființă minunată, Iuli, care a dat naștere unui magazin de suflet ce se numește HARBUZ. Mi-a plăcut încă de la început deschiderea și seninatatea ei.  ”Harbuz este un proiect de suflet la care tot mesteresc de cand am descoperit purtarea bebelusilor, scutecele lavabile, cosmeticile fara chimicale (produse in Romania!), nucile de sapun, jucariile din materiale naturale etc.”

La invitația ei nu am putut rezista și mi-am deschis sufletul și trăirile în showroom-ul magazinului ei. A fost lung și prea plin de informații pentru cei ce au fost nevoiți să mă asculte. Sper că ce am încercat să transmit să fie spre binele comun, mai ales al pruncilor! Mulțumesc pentru această oportunitate:)


Puteți găsi multe produse sănătoase, cît și sling-uri Cuib de îngeri, la harbuz.ro. Iuli vă așteaptă cu drag să testați!


Nu pot să nu visez că primul harbuz pe care o să îl cumpărăm la vară o să îl cărăm într-un cuib :) și o să îl păpăm cu pruncii împreună în natură!