Cît de happy:)


Îmi promit de vreo săptămînă să am răgazul necesar să vă povestesc despre niște mame, vesele, cu suflet bogat și zîmbet larg, iubitoare de purtat pruncii. Și acum am găsit și răgazul.
Pe Dana am cunoscut-o într-o seară de martie, duminica, pe aproape întuneric, printr-un mesaj. Mă întreba dacă sling-urile Cuib sunt realizate de către mine. “Da” a fost răspunsul care a precedat o conversație de vreo jumătate de oră, plăcută, caldă, greu de întrerupt.
Așa am cunoscut-o pe mămica ce stă în spatele echipei și inițiativei Happy Moms care sprijină dezvoltarea armonioasă și sănătoasă în plan personal și profesional a mamelor.
Așa am descoperit că există și locuri/grupuri fumoase, fără animozități sau dispute, fără competiție sau sprîncene încruntate, doar mame vesele și bucuroase a se întîlni și a împărtăși din ce știu, din ce au trăit, din ce au învățat, bucuroase a afla alte mame ai caror prunci ca și ai lor au zile cu indispoziții sau zile cu zîmbete, mame de carieră sau mame care iubesc familia și casa mai presus decît orice job bine plătit din lume.
Și așa am descopit-o pe Iuliana, mama care deși ea însăși vinde sling-uri, m-a invitat să prezint povestea sling-urilor Cuib într-un atelier organizat chiar la ea acasă. Descoperind Happy Moms, am descoperit un univers matern înmiresmat de voie bună, înaripat de gînduri senine, colorat cu parfum de dragoste de frumos, de natură, de tradiții, de hand-made.
Că de fapt ce înseamnă Happy Moms dacă nu zîmbete și voie bună, informare cu specialiști psihologi, medici, nutritioniști, schimb de experiență cu mame antreprenor, și bucuria de a croșeta, tricota sau coase împreună, ca pe vremea bunicii. Spor cu bucuria reîntîlnirii de mame frumoase de suflet! Doar bucurie :)